podsumowanie lutego


Cześć i czołem, witam Was serdecznie w pierwsze marcowe przedpołudnie w tym roku. Będziemy jednak mówić o lutym :) A luty ów zaczął się ciężko, bo sesją, ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. Postanowiłam sobie zafundować Zaginioną dziewczynę w ramach nagrody i w ten sposób otworzyłam czytelniczy miesiąc. Było mnóstwo wrażeń, tym razem w większości pozytywnych, więc jestem całkowicie usatysfakcjonowana. 
Luty przyniósł także nową ciekawą współpracę, tym razem z Dwumiesięcznikiem Literackim SOFA, której pierwsze efekty zobaczycie zaraz na początku marca. Zmotywowana zastrzykiem wolnego czasu zaczęłam też rozbudowywać tę stronę, czego skutkiem są wideorecenzje. Mam nadzieję, że w przyszłości uda mi się utrzymać tę formę recenzji, oczywiście równolegle do tekstów pisanych, które zawsze pozostaną podstawą Zanim Przeczytasz.
Nie przedłużając, zapraszam Was na pierwsze podsumowanie miesiąca w formie wideo. Dajcie znać w komentarzach, czy podoba się Wam taka formuła prowadzenia bloga, no i oczywiście czy czytaliście książki, o których mówię i jakie są Wasze wrażenia. Do zobaczenia w marcu! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku! Dziękuję Ci serdecznie, że tu zajrzałeś i że poświęciłeś mi chwilę. Proszę, zostaw po sobie ślad, ponieważ każdy komentarz jest dla mnie największą nagrodą za włożoną pracę i serce :)