podsumowanie marca


Dzień dobry, dziś ostatni dzień marca! I choć wydawał mi się dość długi, to był bardzo satysfakcjonujący. W największym skrócie: marzec to mnóstwo książek, pierwsze słoneczne dni i niepierwszy w tym roku śnieg, na szczęście tylko z deszczem. W tym miesiącu nie poleciłam Wam dużo literatury, ale wszystko, co czytałam, było przynajmniej dobre.

Mogliście przeczytać o:
Isabelle | Róży na chodniku | Eleonorze i Parku, i to w dodatku przedpremierowo! :)

Kwiecień przyniesie recenzje:
Pięknego kłamstwa | A Little Something Different w wersji polskiej | Girl Online | Świateł września | Charlotte Street i, być może, czegoś jeszcze - a taką przynajmniej mam nadzieję :)

W marcu zaczęłam zmiany na blogu - na razie to tylko kwestie wizualne, ale mam nadzieję z czasem pobawić się jeszcze bardziej ;-) W kwietniu natomiast mam sporo do czytania, równie dużo do napisania (przede wszystkim na uczelnię), ale będę też oczekiwać na coś miłego, o czym, mam nadzieję, dowiecie się już wkrótce. Nie przedłużając, zostawiam Was z wideopodsumowaniem i życzę Wam dużo słońca i uśmiechu w kwietniu! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku! Dziękuję Ci serdecznie, że tu zajrzałeś i że poświęciłeś mi chwilę. Proszę, zostaw po sobie ślad, ponieważ każdy komentarz jest dla mnie największą nagrodą za włożoną pracę i serce :)