wyniki konkursu z "Girl Online"!

Kochani! Nareszcie przyszedł czas na wyniki konkursu! :)

Jak i poprzednim razem, Wasze odpowiedzi były świetne - pełne autentycznych wspomnień, emocji, wylewające duuuuużo dużo ciepła na serducho! :) I ponownie postawiłam samą siebie w strasznej sytuacji, bo naprawdę ciężko było wybrać, kto z Was powinien otrzymać nagrodę. Dzięki, że podzieliłyście się ze mną swoimi wspomnieniami - i chciałabym podkreślić, że mój wybór w żaden sposób nie wartościuje Waszych odpowiedzi. Wszystkie wspomnienia są wspaniałe, a jeśli są nasze - ta wspaniałość jest jeszcze większa. I to, ile one znaczą dla nas samych, jest jedyną właściwą ich oceną. Dlatego też proszę, nie bądźcie urażeni moim wyborem - kierowałam się sercem i wybrałam historie, które z różnych powodów wydały mi się najbliższe.

I tak z wielką przyjemnością postanawiam nagrodzić:  
Bohaterkę Realną oraz Zawsze uśmiechniętą! :)
Dziewczyny, lada moment poślę do Was maile z dobrymi wieściami! :D Gratulacje!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku! Dziękuję Ci serdecznie, że tu zajrzałeś i że poświęciłeś mi chwilę. Proszę, zostaw po sobie ślad, ponieważ każdy komentarz jest dla mnie największą nagrodą za włożoną pracę i serce :)