Wyniki konkursu z wydawnictwem Pascal!

Kochani! Przeczytałam kilkakrotnie i bardzo wnikliwe Wasze odpowiedzi i muszę przyznać, że ŁAMIECIE MI SERCE! Wasze odpowiedzi były tak kreatywne, oryginalne, czasami bardzo poważne, a czasami napisane z przymrużeniem oka... No i były do tego stopnia świetne, że absolutnie odmówiłam wybrania jednej, najlepszej i odwlekałam podjęcie decyzji. 

Jednak lajf is lajf, trzeba podjąć tę męską decyzję, choć dla mnie wszyscy wygraliście :)


Na początku chciałabym podziękować Wam wszystkim za udział i wyróżnić: Olę Ł, Dziennik Weganki, A. oraz Marthę Oakiss. Niesamowicie czytało się Wasze odpowiedzi :)

Natomiast zwyciężczyniami (tak, tak, postanowiłam do puli dorzucić drugi egzemplarz!) zostają...

Claudia Ann:



Edyta Chmura:


Serdecznie Wam gratuluję i w te pędy lecę wysłać Wam maila z dobrymi wieściami! :)
Zapraszam też niebawem na kolejny konkurs, znów będzie okazja do zdobycia książek!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku! Dziękuję Ci serdecznie, że tu zajrzałeś i że poświęciłeś mi chwilę. Proszę, zostaw po sobie ślad, ponieważ każdy komentarz jest dla mnie największą nagrodą za włożoną pracę i serce :)