[przerwa]

Kochani,
potrzebuję przerwy. Nie wiem, czy miesięcznej, czy rocznej, ale jej potrzebuję. Nie mam czasu na czytanie, nie mam zapału do pisania o książkach - a choćbym i miała, z pustego i Salomon nie naleje, w ostatnim czasie nie przeczytałam praktycznie nic.
Dziękuję Wam za liczne odwiedziny, za komentarze, za pomoc, a przede wszystkim za te wszystkie fantastyczne znajomości! Mam nadzieję, że się nie żegnamy na stałe i że niebawem tu wrócę - a jeśli i Wy wrócicie ze mną, będę Wam niezwykle wdzięczna.
Nie znikam jednak z sieci - mam nadzieję od czasu do czasu pojawiać się w zupełnie nowej odsłonie, o tutaj: http://drugi-akapit.blogspot.com. Już teraz Was serdecznie zapraszam do lektury :)

Jeśli chodzi o wszelakie zobowiązania, rozliczyłam się z większością wydawnictw. Ostatnie zaległości mam nadzieję nadrobić w najbliższym czasie - bardzo proszę o Państwa wyrozumiałość, wena weną, ale problem leży przede wszystkim w studiach, którym muszę poświęcić teraz sporo uwagi. Za wszelkie opóźnienia przepraszam i obiecuję rychły kontakt!

Do szybkiego napisania
Ewa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku! Dziękuję Ci serdecznie, że tu zajrzałeś i że poświęciłeś mi chwilę. Proszę, zostaw po sobie ślad, ponieważ każdy komentarz jest dla mnie największą nagrodą za włożoną pracę i serce :)