Twoja niezwykła podróż. 100 najpiękniejszych miejsc świata [kolorowanka dla dorosłych]

Kolorowanki dla dorosłych zawładnęły światem. Kiedy i moi znajomi zaczęli kolorować, ja zaczęłam się zastanawiać, na czym polega ich fenomen. No bo jak to – dorosły ma się bawić w kolorowanki? Spoko, to niech kupi sobie kolorowankę w kiosku za dwa złote. Ale że ma mnie to odstresować? Chyba bardziej zdenerwować, jak wyjadę za linię.

Tak, byłam sceptyczna, jakby ktoś miał wątpliwości. Bardzo sceptyczna. Ale później mnie to zainteresowało – i to na tyle, że zaczęłam przymierzać się do zakupu własnego egzemplarza. Akurat wtedy pokazały się pierwsze kolorowanki Wydawnictwa Sine Qua Non, więc postanowiłam skorzystać z okazji i dać się zaskoczyć temu fenomenowi. I przy okazji dać Wam znać, co myślę.

+ Piękne ilustracje, ciekawa kreska
+ Detaliczność rysunków
+ Duży wybór (100 kolorowanek)
+ Oprócz kolorowania – podróż po świecie. W tym po Bałkanach, więc nie mogłam pozostać na to obojętna ;)

+ / - Książka jest klejona. Co prawda utrudnia to dostęp do wewnętrznej krawędzi rysunku, ale za to przy szerszym odgięciu kartka prezentuje się w całości – brzeg się nie zawija, strony nie wypadają. Cierpi  na tym lekko grzbiet, ale toż to przecież tylko kolorowanka!

- Kreski „donikąd” – duża szczegółowość w konsekwencji oznacza miejsca, w których – próbując wieść pewien szlak jednym kolorem – tracimy go i znajdujemy się w innym miejscu rysunku. Nie mam pojęcia, czy to brzmi logicznie, ale mam nadzieję, że wiecie, o co mi chodzi ;)

Na zachętę – próbka mojego uzewnętrzniania artystycznego. Szału nie ma, kredki mnie nie lubią ;)


Dajcie znać, co myślicie, czy wypróbowaliście i jak Wasze wrażenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku! Dziękuję Ci serdecznie, że tu zajrzałeś i że poświęciłeś mi chwilę. Proszę, zostaw po sobie ślad, ponieważ każdy komentarz jest dla mnie największą nagrodą za włożoną pracę i serce :)